Příjemné zprávy

21.01.2014 07:15

SPRe-relax vznikl jako doplněk a forma odměny všem stavebníkům a lidem,kteří chtějí prožít pěkné chvíle po práci v klidu domova,odpočinout si v dnešní uspěchané době-vytvořit si své domácí lázně

Zkušenosti s infrasaunou a zkušenosti s užíváním infrasauny SWISS HANSCRAFT (Dovolíme si ocitovat jednoho z našich zákazníků):
"Swiss je krásný model, dobře zpracovaný, s pěkný vzhledem. Proto jsem jej koupil. Všechny díly dobře pasovaly, instalace byla poměrně snadná - trvalo ji sestavit zhruba 25 minut, za pomoci vnuka jsem ji dal dohromady. Co mě na začátku nejvíc zajímalo byla cena. Nechtěl jsem původně model za 30tis, ale je to velký rozdíl, jednak v kvalitě i v užitku. Jsem rád, že jste mě přesvědčili :) Kvalita a výkon jsou v poměru s cenou opravdu v hodně dobrém poměru. Jsem také rád, že zde nemám nějaké čínské autorádio, ale ovládací panel s hudbou, který vypadá, že do sauny přímo patří a nevadí mu vyšší teplota.
Co mě ale nejvíce dostalo je užívání: 2x 20minut a mám dost... je to příjemné a rychlé. Žádné čekání na nahřátí, přijde mi, že je to nahřáté okamžitě. Jsem zvyklý chodit do klasické sauny, i na delší dobu, ale asi to dělají ty přední panely. Nikde není zima, nikde netáhne, tohle je velké plus - teplo je rovnoměrně rozložené, to se Vám povedlo. Co také oceňuji je výhled ven. Nejsem zavřený v klasické budce, tak jako můj soused, který mě na myšlenku infrasauny přivedl. Má jen malou prosklenou plochu dveří a není to ono. Swiss je příjemná, je v ní světlo, vidím ven do terasy.  Josef 63 let, Praha"

—————

Zpět